თანამედროვე მომხარებელი მეტად ყურადღებიანი და ფრთხილია. მაღაზიებსა და მარკეტებში თქვენ ხშირად დაინახავთ ადამიანებს, რომლებიც გულდასმით კითხულობენ პროდუქტის ეტიკეტზე დატანებულ ცნობებს. ეტიკეტი შეფუთვის ერთ-ერთი შემადგენელი ნაწილია და სწორედ მისი მეშვეობით იგებს მყიდველი სასურველ პროდუქტზე დეტალურ ინფორმაციას. შემადგენლობა, რაოდენობა, მოცულობა, სასარგებლო თვისებები, სავარაუდო საფრთხეები - ნებისმიერი მახასიათებელი მოცემულია ეტიკეტზე და მომხარებლისთვის საქმის გაიოლების მიზნით ეს ტექსტი გასაგები, ადვილად აღსაქმელი და ინფორმაციული უნდა იყოს. გარდა ტექსტისა, დიდი ყურადღება ექცევა ეტიკეტის ვიზუალურ მხარეს. ხშირ შემთხვევაში, სწორედ ის ახდენს გავლენას მყიდველის არჩევანზე
ეტიკეტი / სტიკერი
Updated: Jan 17, 2021
Comments